رمز من - ramzeman

فاش شدن اطلاعات در فیس بوك

فاش شدن اطلاعات در فیس بوك به گزارش رمز من اخیرا وب سایتی تولید شده كه با عنایت به آنچه كاربر در حساب فیس بوك خود منتشر نموده، نشان داده است افراد غریبه به چه میزان از اطلاعات شخصی او دسترسی دارند.



به گزارش رمز من به نقل از گاردین، اگر فردی به صورت مرتب حساب كاربری فیس بوك خویش را چك و پست منتشر كند، احیانا اطلاعات زیادی از خویش را فاش می كند.
در همین راستا ابزاری جدید تولید شده كه نشان داده است افراد غریبه تا چه اندازه به اطلاعات شخصی كاربر در این شبكه اجتماعی دسترسی دارند.
این ابزار كه در حقیقت یك وب سایت است، چنین اطلاعاتی را فقط با عنایت به آنچه كه كاربر در حساب خود منتشر نموده، به دست می آورد. این وب سایت ساده به نام Superemo. TV نشان داده است غریبه ها تا چه حد از زندگی شما اطلاع دارند.
به عنوان مثال هر زمان كه كاربری اطلاعاتی را در فضای آنلاین منتشر می كند، شركت ها یا هكرهای احتمالی متوجه می شوند او كجا رفته و منزل او چه زمان خالی است. همینطور اطلاعاتی كه از حساب كاربری فیس بوك فرد گرفته می گردد بسیاری اوقات برای دزدیدن هویت وی استفاده میشود.
یان كاكس یكی از مدیران Superemo. TV در این باره می گوید: اگر در یك وب سایت خاص شما دكمه ورود به فیس بوك را فشار دهید، به این شبكه اجتماعی اجازه می دهید اطلاعات حساس را در اختیار وب سایت قرار دهد.
ازاین رو باید نسبت به آنچه در شبكه های اجتماعی به اشتراك می گذارید حساس تر برخورد كنید.
 

1396/10/16
22:14:49
5.0 / 5
5236
تگهای خبر: اطلاعات , شبكه , وب سایت , فیس بوك
اگر مطلب را پسندیدید لایک کنید
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
رمز من - Ramzeman
ramzeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رمز من محفوظ است

رمز من

فناوری اطلاعات و امنیت