مدیرعامل شركت زیرساخت خبر داد؛ دفع حجم بالایی از حملات سایبری DDOS توسط سامانه بومی مدیرعامل شركت زیرساخت خبر داد؛ دفع حجم بالایی از حملات سایبری DDOS توسط سامانه بومی به گزارش رمز من به نقل از مهر، محمد جعفر پور ممدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت در یکی از پیامرسان های بومی اظهار داشت: جوانان نخبه در شرکتهای دانش بنیان همچنان می درخشند. با افزایش حجم حملات DDOS پارسال و در ادامه سناریوی جنگ ترکیبی با شروع اغتشاشات، سامانه کاملا بومی مقابله با حملات DDOS توسط شرکت ارتباطات زیرساخت زیر بار عملیاتی رفت. وی اضافه کرد: ثمره باور و اعتماد به دانش ایرانی، امروز تهدید حملات گسترده DDOS را به اقتدار جامعه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور تبدیل کرده است. روزانه حجم بالایی از حملات DDOS توسط سامانه بومی با دقت بالا و عملکرد بسیار مناسب دفع می شود. 1402/03/27 16:31:11 0.0 / 5 627 تگهای خبر: اطلاعات , شركت , فناوری , فناوری اطلاعات اگر مطلب را پسندیدید لایک کنید (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط امواج صوتی در ساخت تراشه جایگزین برق می شود اولتیماتوم وزیر ارتباطات برای ارایه برنامه عملیاتی موتور کاوشهای بومی توهم هوش مصنوعی دامن خودش را گرفت فراخوان اعطای جایزه ابوریحان بیرونی به محققان جوان برتر علوم پایه نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۵