استارلینک خواهان فعالیت در سوئیس شد استارلینک خواهان فعالیت در سوئیس شد به گزارش رمز من به نقل از رویترز، اداره ارتباطات سوئیس (BAKOM) روز گذشته این خبر را اعلام نمود. روزنامه لو نوولیسیت نیز گزارش داده این تامین کننده اینترنت ماهواره ای درخواست خودرا به دولت سوئیس ارائه کرده و درنظر دارد ۴۰ آنتن در شهرداری لوک نصب کند. BAKOM اعلام نمود که درخواست این شرکت در اوایل تابستان جاری ارائه شده است. این درحالی است که استارلینک بتازگی در کشورهای آسیایی مختلف مجوز فعالیت دریافت کرده است. مدتی پیش نیز اینترنت ماهواره ای استارلینک مجوز فعالیت تجاری در هندوستان را از وزارت مخابرات این کشور دریافت کرد. استارلینک سومین شرکتی است که از وزارت مخابرات هندوستان مجوز دریافت می کند. قبل از این، درخواست های مشابه شرکت «وان وب» متعلق به شرکت یوتل ست و «رلاینس جیو» برای تهیه سرویس اینترنت ماهواره ای در این کشور توسط وزارت مخابرات آن تایید شده بود. علاوه بر هندوستان، بنگلادش نیز به جمع مشتریان این سرویس پیوست و اینترنت ماهواره ای استارلینک با قیمت ماهانه ۳۵ دلار در بنگلادش برقرار شد. کنگو و ویتنام نیز به استارلینک اجازه فعالیت داده اند. منبع: رمز من 1404/03/21 11:10:41 0.0 / 5 631 تگهای خبر: اینترنت , سرویس , شركت , ماهواره اگر مطلب را پسندیدید لایک کنید (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط استارلینک وای فای قطارها را تامین می کند ۸۹ درصد مردم مخالف قطع اینترنت بین الملل هستند فراخوان اعطای جایزه ابوریحان بیرونی به محققان جوان برتر علوم پایه نقد حقوقی رای دیوان عدالت اداری در رد شکایت از مصوبه رئیس دولت نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۷ بعلاوه ۵