فواد ۱۲۸ به البرز رسید رمز من: سامانه فوریت های اداری فواد 128، بعد از اجرای موفق در استان قزوین، با حضور ایرانسل به عنوان مجری طرح و کارفرمایی سازمان اداری و استخدامی و وزارت ارتباطات، در استان البرز به بهره برداری رسید. به گزارش رمز من به نقل از روابط عمومی ایرانسل، سامانه فوریت های اداری (فواد۱۲۸)، بامداد سه شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۴، با حضور دکتر علاءالدین رفیع زاده معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، دکتر کامل داوودی رییس مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریت های اداری سازمان اداری و استخدامی کشور، مهندس علیرضا رفیعی مدیرعامل ایرانسل و برخی از اصحاب رسانه در ساختمان امام خمینی(ره) ایرانسل، برای استان البرز افتتاح شد. در این مراسم، رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، با حاضرشدن در مرکز پاسخگویی فواد۱۲۸، به تعدادی از تماسهای شهروندان با سامانه، شخصاً پاسخ داد و پیگیری برای رفع اشکال نیز در همان زمان انجام شد. در این مراسم، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، با تکیه بر اثربخش بودن اجرای این طرح بیان کرد: هر چه زمان جلو می رود، اهمیت اجرای سامانه فواد۱۲۸، بیشتر مشخص می شود. در حقیقت زمانی سیاست گذاری ها بروز و ظهور پیدا می کند که مردم اثرات آنرا ببینند و در آن زمان است که این خدمات برای مردم دلچسب می شود. زمانی خدمات مدلول خودرا پیدا می کند که وقتی مردم به سازمان های مختلف مراجعه می کنند، درخواست هایشان پاسخ داده شود و با سرعت، احترام و رعایت قوانین و مقررات صورت گیرد. وی ادامه داد: فواد۱۲۸ با این هدف اجرا شد که اگر مردم نارضایتی دارند و با اختلال مواجه می شوند، به آن مراجعه نمایند. بنابر این قابل قبول نیست که مراجعه کننده به دستگاه اداری برود و ارایه کننده خدمات حضور نداشته باشد، اطلاعات اولیه در دسترس نباشد یا برخورد غیر محترمانه ببیند. مدیران و کارکنان دولت، خدمتگزار مردم هستند. رفیع زاده با اشاره به پروسه نظارت و بررسی عملکرد کارمندان و مدیران بوسیله اجرای این سامانه، اظهار داشت: از مردم و کارمندان دولت برای همراهی و توجهشان تشکر می کنم. این که ۲۵ نفر تشویق شدند و دو نفر از مدیران برکنار شدند، نشان از دقت اجرای این سامانه دارد. بین کارمندان و مدیرانی که به کارشان توجه می کنند و آنهایی که توجه ندارند، تفاوت بسیاری است و الان فهمیده اند که نظارتی بر فرایندهای کاری وجود دارد. همین طور دستورالعملی برای تشویق و تنبیه ناشی از نحوه ارائه خدمات به مردم طراحی شده است. شایان ذکر است که در این دو ماه، بوسیله اجرای این سامانه، فرهنگسازی خوبی در راه انجام و رعایت مقررات به وجود آمده است. رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، ضمن تشکر از ایرانسل به عنوان مجری طرح فواد۱۲۸، بیان کرد: این سامانه با مشارکت شرکت ایرانسل انجام شده و این همکاری میان بخش خصوصی و دولت، اتفاق مثبتی است و اثرات آنرا در عرصه های مختلف خواهیم دید. همین طور با برون سپاری اجرای این طرح، هیچ بار اضافه ای به دولت تحمیل نشد. در این مراسم مدیرعامل ایرانسل، طی سخنانی با اشاره به توانایی و آمادگی ایرانسل در اجرای پروژه های کلان ملی، اظهار داشت: ایرانسل برمبنای دانش جهانی، تجربه و تخصصی که در عرصه ارتباط با مشتریان پیدا کرده است، امروز توانایی دارد تا در حدود ۷۰ میلیون مشترک را بصورت همزمان مدیریت و پیگیری کند. خوشحالیم که از این فناوری که در اختیار ماست، در راستای حل یکی از مسایل کشور استفاده می نماییم. وی ادامه داد: دوره آزمایشی خوبی در استان قزوین با همکاری سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شده و هم اکنون زیرساخت ها و آمادگی برای توسعه در دیگر استانها هم انجام شده و با دستور این سازمان فعال خواهند شد. در حوزه تشویق، تنبیه و پیگیری امور نیز این روندها در ایرانسل نهادینه شده است و می توانیم آنرا در اختیار شما قرار دهیم. رفیعی اظهار داشت: ما نیز به عنوان یکی از ارائه دهندگان خدمات ارتباطی در کشور، آمادگی داریم سامانه فواد۱۲۸ را در سراسر ایران ارائه نماییم. ایرانسل آماده است اجرای پروژه های بزرگ ملی را برعهده گرفته و با استفاده از تکنولوژی های جدید، در حل مؤثر چالش ها و پیشبرد اهداف نقش آفرینی کند. رییس مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریت های اداری سازمان اداری و استخدامی کشور، با اشاره به اقدامات انجام شده از زمان اجرای این طرح اظهار داشت: در ضمن ۴۷ روز کاری که این طرح فعالیت خودرا آغاز نموده است، از میان تماسهای گرفته شده با سامانه فواد۱۲۸، ۴۱۵ شکایت ثبت شده است که ۱۰۰ درصد آن در میانگین زمان سه ساعت و ۲۲ دقیقه حل شده و به نتیجه رسیده اند. وی اضافه کرد: مصادیق پرتکرار در تماسهای این سامانه، در هفت مورد دسته بندی می شوند که بیشترین آن ۱۰۲ مورد درباره ی اختلال، نقص یا نقض در اطلاع رسانی بموقع و شفاف تصمیمات در رابطه با ارائه خدمت بوده و مورد دوم اختلال، نقص یا نقض در استمرار ارائه خدمت به علت موکول کردن آن به زمان های آینده بوده که ۸۱ مورد توسط سامانه فواد۱۲۸، ثبت شده است. داوودی با اشاره به اینکه از زمان شروع این طرح، بازرسی ها و نظارت هایی در سطح استان قزوین انجام شده است، توضیح داد: ۹۳ دستگاه بازرسی شدند و به لحاظ فاکتورهای تبلیغات، پاسخگویی دغدغه مندی و تکریم شهروندان، به ترتیب اداره کل انتقال خون استان، اداره کل پست، میراث فرهنگی و دامپزشکی و اداره کل منابع طبیعی، مالیاتی، استانداری، کار و بنیاد شهید در رتبه های برتر قرار گرفتند. در در طول این بازرسی ها، ۲۵ نفر تشویق، ۱۸ کارمند و ۲۳ مدیر تذکر گرفتند و دو مدیر نیز برکنار شدند. مرحله اول سامانه فواد۱۲۸، ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴، با حضور ایرانسل به عنوان مجری طرح و کارفرمایی سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای استان قزوین افتتاح شد و در ادامه توسعه آن، فواد۱۲۸ برای استان البرز نیز وارد فاز اجرائی شد. از زمان بهره برداری سامانه فواد۱۲۸ در استان قزوین، مجموعه ای از اقدامات عملیاتی و زیرساختی توسط ایرانسل برای توسعه این طرح ملی و تحقق اهداف سامانه انجام شده و به پشتوانه شایا، شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل، ظرفیتهای ضروری جهت پشتیبانی فنی و اجرائی این پروژه فراهم گشته است. اجرای پروژه «سامانه فوریت های اداری (فواد۱۲۸)» در پی امضای تفاهم نامه ای در اردیبهشت ماه ۱۴۰۴، بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان اداری و استخدامی کشور و ایرانسل، با حضور دکتر علاءالدین رفیع زاده معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، دکتر سیدستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر محمدمحسن صدر معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، مهندس حمید فتاحی جانشین وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مهندس علیرضا رفیعی مدیرعامل ایرانسل شروع شد و هدف آن، ایجاد بستری برای رسیدگی سریع و مؤثر به مسایل اداری در نهادهای دولتی و حاکمیتی است. همچون اقدامات ایرانسل در اجرای سامانه فواد۱۲۸، می توان به ارائه راهکارهای مرکز ارتباط توسط ایرانسل، مرکز تماس یکپارچه، گفت و گوی برخط، همکاری در راستای مشاوره، راه اندازی و مدیریت مرکز ارتباط با مخاطبان سازمان (مرکز تماس گفت و گوی برخط هوشمند)، طراحی و پیشرفت راهکارهای ارتباطی مؤثر در امتداد تحول دیجیتال بمنظور ارائه خدمات عمومی اثربخش، پاسخگو و در دسترس برای جامعه هدف مورد نظر سازمان اداری و استخدامی کشور، توسعه خدمات دولت هوشمند، استفاده از زیرساخت ها و خدمات توسعه یافته دیجیتال ایرانسل برای برگزاری جلسات برخط و دوره های آموزشی و خدمات مبتنی بر APIهای اپراتوری، اشاره نمود. شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل (شایا) به عنوان بازوی اجرائی ایرانسل در عرصه تجاری سازی فرایندها و ظرفیتهای دیجیتال، در عرصه های کاری متفاوت و بالقوه ای فعالیت می کند. ارائه خدمات رسمی شایا به دیگر سازمان ها و بنگاه های اقتصادی در قالب خدمات برون سپاری، از حدود دو سال پیش، با محوریت محصول CCaaS یا Call Center as a Service، شامل خدماتی از قبیل مرکز ارتباط ورودی، خدمات تماس خروجی، پشتیبانی گفت و گوی بر خط و پشتیبانی شبکه های اجتماعی، شروع شد و در این زمان، علاوه بر ارائه محصولات ذکر شده و با هدف توسعه سبد محصولات قابل ارائه، خدماتی مانند توسعه نرم افزار، به سبد محصولات شایا، اضافه شده است. 1404/05/02 18:53:42 5.0 / 5 16 تگهای خبر: اطلاعات , تكنولوژی , خدمات , دیجیتال اگر مطلب را پسندیدید لایک کنید (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط باید سکوهای داخلی بدون گرفتن وجه در صداوسیما تبلیغ شود پایداری شبکه ایرانسل در فاضل آباد با وجود وقوع زلزله سند اقتصاد دیجیتال تا یک ماه آینده ابلاغ می شود اقدامات مخل فعالیت کسب وکارهای اقتصاد دیجیتال متوقف می شود نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۴ بعلاوه ۳