مأموریت وزارت ارتباطات برای اجرای زیست بوم دیجیتال در تجارت و انرژی مأموریت وزارت ارتباطات برای اجرای زیست بوم دیجیتال در تجارت و انرژی به گزارش رمز من به نقل از مهر، احسان چیت ساز معاون وزیر ارتباطات در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: با صدور دستور رسمی رئیس جمهور، وزارت ارتباطات مأمور شد با همکاری دستگاه ها، زیست بوم های اولویت دار همچون تجارت، انرژی، مالی، مهاجرین و اتباع، گردشگری، کشاورزی، بیمه و سلامت را برای اجرا آماده کند. وی ادامه داد: این اقدام نقطه عطفی در تحول دیجیتال دولت و هم راستا با اهداف حکمرانی هوشمند است. چیت ساز ضمن اشاره به این که در این مدل، دولت صرفا نقش راهبر و تسهیل گر دارد، اظهار داشت: اجرای زیست بوم های دیجیتال با تمرکز بر بخش خصوصی و مشارکت نهادهای تخصصی، بر مبنای مدل حکمرانی مشارکتی پیش می رود. او همینطور اظهار داشت: این رویکرد، نقطه عزیمت دولت هوشمند واقعی است؛ نه با تصدی گری، بلکه با اعتماد به توان بخش خصوصی. منبع: ramzeman.ir 1404/05/18 10:09:02 0.0 / 5 647 تگهای خبر: انرژی , دیجیتال , شبكه , هوشمند اگر مطلب را پسندیدید لایک کنید (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط امواج صوتی در ساخت تراشه جایگزین برق می شود اولتیماتوم وزیر ارتباطات برای ارایه برنامه عملیاتی موتور کاوشهای بومی عکسی از فوران ابر سیاهچاله با دقت بالا پژوهش مهم پژوهشگران ایرانی در رابطه با نوسانات آب دریا نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۹ بعلاوه ۵