وزیر ارتباطات تصویری از خویش را در برنامه دورهمی منتشر نمود رمز من: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از حضور در برنامه تلویزیونی دورهمی و پخش آن در جمعه هفته جاری اطلاع داد. به گزارش رمز من به نقل از مهر، محمدجواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود، با انتشار عكسی از حضور در برنامه دورهمی در روز شنبه پنجم اسفندماه جاری اطلاع داد.وی اظهار داشت: بنا بر اعلام، این برنامه جمعه شب این هفته پخش خواهد شد.وزیر ارتباطات از مهران مدیری و تیم اجرایی این برنامه كه لحظات خوبی برای مردم ایران خلق می كنند، تشكر كرد. 1396/12/07 16:50:17 5.0 / 5 309 تگهای خبر: اطلاعات اگر مطلب را پسندیدید لایک کنید (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط امواج صوتی در ساخت تراشه جایگزین برق می شود اولتیماتوم وزیر ارتباطات برای ارایه برنامه عملیاتی موتور کاوشهای بومی توهم هوش مصنوعی دامن خودش را گرفت انتشار نسخه تلگرام برای اپل واچ نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۳ بعلاوه ۲