وزیر ارتباطات خبر داد؛ تبادل محتوای داخلی در شبكه ملی اطلاعات افزایش یافت رمز من: وزیر ارتباطات اظهار داشت: میزان محتوای تبادلی در مركز تبادل شبكه ملی اطلاعات (IXP ) در یك ماه اخیر افزایش پیدا كرد. به گزارش رمز من به نقل از مهر، محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت: میزان محتوای تبادلی در مركز تبادل شبكه ملی اطلاعات در یك ماه اخیر از ۳۰۳ گیگابیت بر ثانیه به ۴۳۱ گیگابیت رسیده است. وی توضیح داد: بیشینه مصرف محتوای اینترنت (حداكثر مصرف) در این شبكه ۴۳۱.۷۸ گیگابیت برثانیه و مصرف فعلی هم ۹۳.۵۵ گیگابیت بر ثانیه گزارش شده است. این درحالی است كه ظرفیت مركز تبادل شبكه ملی اطلاعات (IXP ) بالغ بر ۲ هزار و ۴۰۰ گیگابیت برثانیه است. 1397/04/21 19:29:11 5.0 / 5 89 تگهای خبر: اطلاعات , شبكه اگر مطلب را پسندیدید لایک کنید (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط امواج صوتی در ساخت تراشه جایگزین برق می شود اولتیماتوم وزیر ارتباطات برای ارایه برنامه عملیاتی موتور کاوشهای بومی توهم هوش مصنوعی دامن خودش را گرفت انتشار نسخه تلگرام برای اپل واچ نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۵