رمز من - ramzeman
برنامه مشترك گوگل و فولكس واگن

بهبود باتری خودروهای برقی با رایانه های كوانتومی

بهبود باتری خودروهای برقی با رایانه های كوانتومی شركت خودروسازی فولكس واگن با استفاده از یك همكاری با گوگل و با استفاده از رایانه های كوانتومی در پی بهبود عملكرد باتری خودروهای برقی است.



به گزارش رمز من به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، این شركت ها همینطور می خواهند با استفاده از آخرین فناوری ها، مشكلات ترافیكی خودروهای خودران را حل كنند.

محاسبات كوانتومی به تازگی پیشرفت زیادی داشته است. شركت های بزرگ و كوچك به دنبال راه هایی برای تولید فناوری و سپس استفاده از آن برای حل طیف وسیعی از مسائل هستند.

مایكروسافت یك زبان برنامه نویسی جدید برای رایانه های كوانتومی دارد، اینتل یك تراشه آزمایشی برای این فناوری جدید ساخته است و دانشمندان به دنبال راه هایی جهت استفاده از پرتوهای چرخشی نور در برنامه های كاربردی محاسبات كوانتومی آینده هستند.

در حال حاضر فولكس واگن و گوگل در حال همكاری برای تحقیق جامع در این زمینه و به دنبال استفاده از رایانه های كوانتومی و هوش مصنوعی برای بهبود باتری های خودروهای برقی هستند. كاری كه تویوتا هم دنبال می كند.

این دو شركت همینطور می خواهند بر روی بهینه سازی ترافیك كه یك توسعه كلیدی برای آینده خودروهای خودران است، و فرایندهای جدید یادگیری ماشین كار كنند.

این همكاری در اجلاس وب 2017 در لیسبون اعلام گردید كه متخصصان فولكس واگن در سان فرانسیسكو و مونیخ با رایانه های كوانتومی جهانی گوگل كار خواهند كرد.

"مارتین هافمن" مدیر عامل شركت فولكس واگن در بیانیه ای اظهار داشت: فناوری محاسبات كوانتومی ابعاد جدیدی را به روی ما باز می كند و ردیابی سریع را برای موضوعات آینده فراهم می كند. ما در فولكس واگن می خواهیم در استفاده از محاسبات كوانتومی برای فرایندهای مشترك به محض این كه این فناوری به صورت تجاری در دسترس باشد، جزو نخستین ها باشیم. به لطف همكاری با گوگل، ما قدم مهمی را برای رسیدن به این هدف برداشته ایم.



 

1396/08/17
17:55:15
5.0 / 5
5263
تگهای خبر: فناوری
اگر مطلب را پسندیدید لایک کنید
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
رمز من - Ramzeman
ramzeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رمز من محفوظ است

رمز من

فناوری اطلاعات و امنیت