با حكم جهرمی؛ عضو غیرموظف هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات منصوب گردید رمز من: وزیر ارتباطات در حكمی عضو غیرموظف هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران را منصوب نمود. به گزارش رمز من به نقل از مهر، محسن نادری منش از جانب محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری بعنوان عضو غیرموظف هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب گردید. در متن این حكم آمده است: « نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی و به استناد ماده (۱۵) اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات ایران، جنابعالی را به مدت دو سال به سمت «عضو غیرموظف هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران» منصوب می كنم. امید است با اتكال به قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی و با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه كار خود قرار داده و در چارچوب اساسنامه، ضوابط و مقررات مربوطه جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.» 1397/08/01 20:09:46 5.0 / 5 30 تگهای خبر: اطلاعات , فناوری , فناوری اطلاعات اگر مطلب را پسندیدید لایک کنید (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط امواج صوتی در ساخت تراشه جایگزین برق می شود اولتیماتوم وزیر ارتباطات برای ارایه برنامه عملیاتی موتور کاوشهای بومی توهم هوش مصنوعی دامن خودش را گرفت طرح سرباز نخبگی در 1405 به کجا رسید؟ نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۶ بعلاوه ۳