با تعریف ۵ ماموریت؛

مركز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال در پژوهشگاه ICT بوجود آمد

مركز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال در پژوهشگاه ICT بوجود آمد به گزارش رمز من مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال با تعریف ۵ مأموریت و اقدام کلی در پژوهشگاه ارتباطات و فناروی اطلاعات به وجود آمد.


به گزارش رمز من به نقل از مهر، وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حکمی علی شیخ حسنی را به سمت سرپرست مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال این پژوهشگاه منصوب نمود. این مرکز در جهت ابلاغ تصویب نامه هیات امنای پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات بوجود آمده است. در این حکم اهم برنامه های مورد انتظار از این مرکز در ۵ محور آمده شده است. ۱- اهتمام به پیشنهاد و پیاده سازی ساختار متناسب با فعالیتهای مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال و تسریع در روند تحولات مرتبط. ۲- توسعه تعاملات با نهادهای سیاستگذار بخش ICT بخصوص ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات. ۳- تسهیل در عرضه خدمات مشاوره به شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت ارتباطات با تاکید و تدوین اسناد جامع و راهبردی آنان. ۴- استفاده حداکثری از ظرفیت جوانان و بانوان پرارزش در مطالعات راهبردی در رابطه با مفاهیم نوین اقتصاد دیجیتال. ۵- توسعه همکاریهای مشترک با دانشگاه ها و شرکتهای دانش بنیان.

1399/10/05
01:05:28
5.0 / 5
412
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
رمز من - Ramzeman
ramzeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رمز من محفوظ است

رمز من

فناوری اطلاعات و امنیت