رمز من - ramzeman
بررسی ها نشان می دهد

جاسوسی صدها بازی اندرویدی از كاربران

جاسوسی صدها بازی اندرویدی از كاربران به گزارش رمز من یك بررسی جدید نشان می دهد، صدها بازی اندرویدی از یك سیستم ردیاب برای جاسوسی درمورد محیط اطراف كاربر استفاده می نمایند.



به گزارش رمز من به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، صدها بازی از یك تكنولوژی ردیابی بحث برانگیز برای گوش دادن به صداهای محیط اطراف كاربر استفاده می نمایند تا ببینند آنها چه برنامه تلویزیونی را تماشا می كنند.

این سیستم توسط شركت استارت آپ ˮآلفونسوˮ (Alphonso) تولید شده است و می تواند از میكروفون موبایل استفاده نماید تا صداهای پس زمینه را تجزیه و تحلیل كند.

این سیستم، سیگنال های صوتی تبلیغات تلویزیونی را شنیده و همینطور قادر است تشخیص دهد افراد كجا حضور دارند و در حال تماشای چه فیلمی هستند.

این شركت در وبسایت خود اطلاعات استخراج شده از 40 میلیون تلویزیون هوشمند، دستگاه ست آپ باكس، موبایل و وسایل اتاق نشیمن را كه با استفاده از تكنولوژی ˮ آلفونسوˮ از آنها جاسوسی شده، قرار داده است.

براساس گزارش روزنامه نیویورك تایمز، بیش از 250 بازی كه از نرم افزار آلفونسو استفاده می نمایند، در گوگل پلی و برخی دیگر هم در اپ استور اپل موجود هستند.

گروه هدف خیلی از این برنامه های بازی، كودكان هستند.

این شركت اظهاركرد: برنامه خوكار تشخیص محتوا(ACR) عرضه شده توسط ما كه در نوع خودش بهترین است، از فن آوری پیشرفته تشخیص اثر انگشت استفاده می نماید تا تبلیغات و برنامه های در حال پخش تلوزیون را در كسری از ثانیه و كاملا ناشناس شناسایی كند.

سال گذشته هم یك مطالعه نشان داد كه 234 برنامه اندرویدی با استفاده از تكنولوژی مشابه با نام ˮسیلور پوشˮ (SilverPush)ساخته شده اند.

در سال 2016، ˮكمیسیون تجارت فدرالˮ (FTC) اخطار داد استفاده از كدها برای شنود صداهای تلویزیون كاربران گوشیها به منظور پی بردن به عادات افراد هنگام مشاهده تلویزیون، برای توسعه دهندگان این كدها عواقبی خواهد داشت.

كمی پس از این هشدار، شركت ˮسیلور پوشˮ اعلام نمود كه به استفاده از سیستم ردیابی صدا آخر داده است. این در شرایطی است كه این شركت اذعان كرد این اقدام یك تصمیم تجاری است و به خاطر این تهدید نبوده است.

دیلی میل گزارش می دهد كه دهها بازی در گوگل پلی مانند ˮدریم رانˮ(Dream Run)، ˮهانی كوئستˮ (Honey Quest) و ˮتون كراشˮ(Toon Crush) از این تكنولوژی بهره برده اند.




 

1396/10/11
20:46:06
5.0 / 5
5266
تگهای خبر: تكنولوژی , گوگل , موبایل , اندروید
اگر مطلب را پسندیدید لایک کنید
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
رمز من - Ramzeman
ramzeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رمز من محفوظ است

رمز من

فناوری اطلاعات و امنیت