ایلان ماسك : فاز آزمایشی اینترنت استارلینک ماه آینده آخر می یابد ایلان ماسك : فاز آزمایشی اینترنت استارلینک ماه آینده آخر می یابد به گزارش رمز من به نقل از انگجت، به نظر می آید مرحله آزمایشی اینترنت ماهواره ای اسپیس ایکس درحال آخر یافته است. ایلان ماسک در یک توییت اعلام نمود ماه آینده پروژه استارلینک از حالت بتا خارج می شود. به عبارت دیگر فاز آزمایشی پروژه در ماه اکتبر آخر می یابد. ازاین رو کاربران اینترنت در کشورهای بیشتری می توانند از اینترنت ماهواره ای این شرکت استفاده کنند. این شرکت تصمیم داشت تا سپتامبر سالجاری پوشش اینترنت ماهواره ای خویش را به صورت جهانی عرضه نماید. هم اکنون فقط ساکنان آمریکای شمالی و بخش هایی از اروپا در کنار کشورهایی مانند استرالیا، شیلی و نیوزلند می توانند از این سرویس استفاده کنند. البته مقرر است پوشش استارلینک به مکزیک و ژاپن هم گسترده شود اما اسپیس ایکس کشورهایی مانند فیلیپین و آفریقای جنوبی را هم به طرح گسترش پوشش سرویس خود افزوده است. این شرکت آمریکایی اعلام نمود تا اواخر آگوست ۱۰۰ هزار پایانه استارلینک به مشتریان تحویل داده است. اما با به انتها رسیدن طرح آزمایشی و دسترسی کشورهای بیشتر به سرویس، این تعداد رشد می کند. منبع: رمز من 1400/06/28 20:19:13 0.0 / 5 671 تگهای خبر: اینترنت , سرویس , شركت , كاربر اگر مطلب را پسندیدید لایک کنید (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط استارلینک وای فای قطارها را تامین می کند ۸۹ درصد مردم مخالف قطع اینترنت بین الملل هستند فراخوان اعطای جایزه ابوریحان بیرونی به محققان جوان برتر علوم پایه نقد حقوقی رای دیوان عدالت اداری در رد شکایت از مصوبه رئیس دولت نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۴ بعلاوه ۲