عذرخواهی دومین اپراتور مخابراتی بزرگ استرالیا به سبب حمله سایبری رمز من: اوپتوس دومین اپراتور مخابراتی بزرگ استرالیا امروز در روزنامه های بزرگ این کشور اطلاعیه ای چاپ کرد و به سبب حمله سایبری ویرانگر 10 روز قبل از کاربران عذرخواهی نمود. به گزارش رمز من به نقل از رویترز، در این بیانیه از مشتریان لطمه دیده خواسته شد تا برای دریافت راهنمایی و حل مشکلات خود به یک سایت کمکی جدید مراجعه کنند. این شرکت در این اطلاعیه اظهار داشت: «ما عمیقاً متاسفیم که یک حمله سایبری بر ضد ما روی داده است. ما می دانیم که این حمله ویرانگر است و باید سخت تلاش نماییم تا اعتماد شما را باردیگر به دست آوریم.» صفحه جدیدی در وب سایت این شرکت، از مشتریانی که اطلاعات آنها سرقت شده، پشتیبانی می کند و در مورد نحوه جایگزینی داده های مربوط به گواهینامه رانندگی، گذرنامه و شماره کارت مراقبت های بهداشتی به افراد توضیح می دهد. آنتونی آلبانیزی نخست وزیر استرالیا روز جمعه در این مورد اظهار داشت: اوپتوس موافقت کرده هزینه جایگزینی گذرنامه مشتریان در معرض خطر را بپردازد. این اپراتور در وب سایت خود در این مورد نوشت: ما با مشتریانی که شماره گذرنامه آنها فاش شده و بنا بر این مجبور به تعویض گذرنامه هستند، در تماس خواهیم بود. 1401/07/10 11:29:52 5.0 / 5 511 تگهای خبر: اطلاعات , سایت , شركت , كاربر اگر مطلب را پسندیدید لایک کنید (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط تأکید دستغیب بر ضرورت استفاده وزارت ارتباطات از حداکثر توان بخش غیردولتی در امور غیرحاکمیتی ایجاد درآمد پایدار اولویت دوره ی جدید پارک فاوا شناسایی جهش نادر پروتون در طوفان خورشیدی گوگل عمیق ترین عامل پژوهشی هوش مصنوعی خودرا عرضه نمود نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۵ بعلاوه ۵