عذرخواهی دومین اپراتور مخابراتی بزرگ استرالیا به سبب حمله سایبری رمز من: اوپتوس دومین اپراتور مخابراتی بزرگ استرالیا امروز در روزنامه های بزرگ این کشور اطلاعیه ای چاپ کرد و به سبب حمله سایبری ویرانگر 10 روز قبل از کاربران عذرخواهی نمود. به گزارش رمز من به نقل از رویترز، در این بیانیه از مشتریان لطمه دیده خواسته شد تا برای دریافت راهنمایی و حل مشکلات خود به یک سایت کمکی جدید مراجعه کنند. این شرکت در این اطلاعیه اظهار داشت: «ما عمیقاً متاسفیم که یک حمله سایبری بر ضد ما روی داده است. ما می دانیم که این حمله ویرانگر است و باید سخت تلاش نماییم تا اعتماد شما را باردیگر به دست آوریم.» صفحه جدیدی در وب سایت این شرکت، از مشتریانی که اطلاعات آنها سرقت شده، پشتیبانی می کند و در مورد نحوه جایگزینی داده های مربوط به گواهینامه رانندگی، گذرنامه و شماره کارت مراقبت های بهداشتی به افراد توضیح می دهد. آنتونی آلبانیزی نخست وزیر استرالیا روز جمعه در این مورد اظهار داشت: اوپتوس موافقت کرده هزینه جایگزینی گذرنامه مشتریان در معرض خطر را بپردازد. این اپراتور در وب سایت خود در این مورد نوشت: ما با مشتریانی که شماره گذرنامه آنها فاش شده و بنا بر این مجبور به تعویض گذرنامه هستند، در تماس خواهیم بود. 1401/07/10 11:29:52 5.0 / 5 304 تگهای خبر: اطلاعات , سایت , شركت , كاربر اگر مطلب را پسندیدید لایک کنید (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط پاکستان فیلترینگ ایکس را تایید کرد ماهواره های مختلفی آماده پرتاب داریم ممنوعیت واردات گوشیهای دکمه ای تکذیب شد دو ماهواره سنجشی و مخابراتی آبان ماه پرتاب می شوند نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۸ بعلاوه ۳