به دلیل گمراه كردن مشتری؛ آمازون در لهستان جریمه شد به گزارش رمز من، ناظر پشتیبانی از مصرف کننده لهستان آمازون را به علت گمراه کردن مشتریان درباره موجودی محصولات و تاریخ تحویل آن ۷.۸ میلیون دلار جریمه کرد. به گزارش رمز من به نقل از رویترز، این رگولاتوری اعلام نمود شکایاتی از مشتریانی دریافت کرده که سفارششان را دریافت نکرده اند. رئیس این سازمان در اطلاعیه ای اعلام نمود: مصرف کنندگان حق دارند تا فرض کنند انتخابهای خرید، در دسترس بودن و زمان تحویل عرضه شده توسط تجار گمراه کننده نیست. وی اعلام نمود: UOKiK در رابطه با عملکردهایی مانند نشان دادن یک زمان شمار روی نمایشگر که به معنای بازه زمانی خاصی بود که در آن سفارش باید بدون گارانتی ارسال در زمان تعیین شده به دست مشتری برسد، سوالاتی مطرح کرده است. آمازون هم در مقابل اعلام نموده خواهان تجدید نظر این رای خواهد شد. این شرکت در اطلاعیه ای ایمیلی نوشته است: هرچند بیشتر محصولات ما بموقع تحویل داده می شود، اما مشتریان می توانند در موارد نادر تاخیر در ارسال یا لغو سفراس تماس بگیرند و ما مشکل را برطرف می نماییم. منبع: ramzeman.ir 1403/01/13 15:20:08 5.0 / 5 423 تگهای خبر: شركت اگر مطلب را پسندیدید لایک کنید (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط تصویب دستورالعمل مهاجرت از کابل مسی به فیبرنوری آماده سازی یک ایستگاه فضایی خصوصی برای پرتاب در سال ۲۰۲۶ همراه اول الگوی پایداری و مسئولیت اجتماعی ایران مشارکت ویستامدیا در دفاع از آثار سینمای کوتاه و انیمیشن ایران نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۳