محتوای مخصوص كودكان در یوتیوب مشخص می شود به گزارش رمز من تولید كنندگان محتوا در یوتیوب باید مشخص كنند هدف آنها كودكان هستند یا خیر. در صورتیكه هدف ویدئو كودكان باشد، یوتیوب تبلیغات هدفمند در آنها را حذف می كند. به گزارش رمز من به نقل از دیلی میل، شبكه اجتماعی یوتیوب از این پس تولیدكنندگان محتوا را ملزم می كند تا به صورت واضح مشخص كنند محتوای آنها به كودكان متعلق می باشد یا خیر. یوتیوب بعد از مشخص شدن محتوای مذكور، تبلیغات در ویدئوها كه هدف آنها كودكان است را حذف می كند. هدف این شبكه اجتماعی از اقدام مذكور پیروی از قوانین نظارت بر جمع آوری اطلاعات در مورد كودكان است. چندی پیش یوتیوب متهم شد با انتشار تبلیغات هدفمند در كانال های محبوب كودكان، قانون حفاظت از اطلاعات كودكان در آمریكا را زیر پا می گذارد. این شكایت در خارج از دادگاه باپرداخت ۱۷۰ میلیون دلار جریمه و شرایطی خاص تسویه شد. اقدامات مذكور هم جهت همخوانی با شرایط تسویه انجام شده اند. برپایه شرایط تسویه، یوتیوب اجازه ندارد الگوریتم های تبلیغاتی هدفمند خویش را برای كودكان كمتر از ۱۳ سال اجرا نماید. 1398/08/26 16:54:35 5.0 / 5 4915 تگهای خبر: اطلاعات , تولید , شبكه اگر مطلب را پسندیدید لایک کنید (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط با حکمرانی داده، توزیع عادلانه ثروت و یارانه ها محقق می شود قانون جدید آمریکا برای مواجهه با قاچاق تراشه به چین اینترنت پرسرعت به 176 روستای محروم کرمان رسید اهمیت شفافیت داده ها در کاهش جرم تعامل بد شهرداری در ارائه دیتا نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۳ بعلاوه ۵